FAQ

Poznaj odpowiedzi na interesujące Cię zagadnienia.

oswiadczenie dla nauczycieli dostep do edurangi

Jak uzyskać dostęp albo zaktualizować dane?

Jeśli masz już Konto WSiP i chcesz zapewnić sobie dostęp do zasobów na eduranga.pl na rok szkolny 2023/2024, pobierz poniższą wersję oświadczenia (odpowiednią dla segmentu, w którym uczysz), uzupełnij i prześlij pocztą na adres: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Dział Baz Danych, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa lub w postaci skanu lub zdjęcia na adres mailowy: oswiadczenie@wsip.com.pl.

Oświadczenie na rok szkolny 2024/2025

Pobierz Oświadczenie na rok szkolny 2024/2025 dla nauczycieli >>

zaloguj sie gorne menu

Jak dołączyć do Klubu?

Aby założyć konto, kliknij przycisk Dołącz do nas i uzupełnij formularz rejestracyjny. Następnie aktywuj konto – w tym celu kliknij w link zamieszczony w wiadomości email, którą od nas otrzymasz.
Po zakończeniu rejestracji, na ekranie z podsumowaniem pobierz formularz do wydrukowania, dodatkowo wyślemy go do Ciebie w wiadomości email. Podpisany formularz odeślij do WSiP. Po kilku dniach od daty otrzymania przez nas formularza i po pozytywnej weryfikacji, uzyskasz dostęp do zasobów w serwisie.

logowanie do serwisu eduranga

Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła?

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do EDURANGI, wykonaj następujące kroki:

  1. Na stronie eduranga.pl kliknij przycisk Zaloguj się (umieszczony w prawym górnym rogu ekranu). Pojawi się okno logowania, na którym należy kliknąć Nie pamiętasz hasła?. W kolejnym polu wpisz swój adres e-mail i kliknij przycisk Przypomnij hasło.
  2. Na podany e-mail zostanie wysłana wiadomość zatytułowana: Konto WSiP Zmiana hasła. Jeśli nie widzisz jej w skrzynce odbiorczej, sprawdź folder SPAM. Otwórz wiadomość i kliknij przycisk Zmień hasło.
  3. Zostaniesz przekierowany na stronę Konto WSiP, gdzie pod nagłówkiem Ustaw hasło jest pole na wpisanie nowego. Po wpisaniu hasła i kliknięciu przycisku Wyślij, zostaniesz przekierowany na stronę eduranga.pl, gdzie będziesz mógł zalogować się przy użyciu nowego hasła.

Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy, prosimy o kontakt z infolinią pod numerem: (+48) 801 220 555, (+48) 22 36 83 801 lub o kontakt mailowy pod adresem pomoc@eduranga.pl.

klub nauczyciela przedmioty

Jak długo jest ważne moje konto?

Konto WSiP jest ważne bezterminowo.
Dostęp do zamkniętych materiałów w Klubie Nauczyciela jest przyznawany na okres jednego lub pięciu lat, zależnie od etapu edukacyjnego.
Wychowanie przedszkolne – na 1 rok
Szkoła podstawowa – na 5 lat
Szkoła ponadpodstawowa – na 5 lat
Szkoła ponadgimnazjalna – na 5 lat
Szkolnictwo zawodowe – na 5 lat

zaloguj sie gorne menu

Jak mam się zalogować?

Kliknij przycisk Zaloguj się umieszczony m.in. w prawym górnym rogu ekranu. Następnie wpisz login (adres e-mail użyty w trakcie rejestracji) oraz hasło.

telecentrum wsparcie wsip

Co zrobić, jeśli nie mogę się zalogować?

Jeśli nie możesz zalogować się do EDURANGI po pierwsze, sprawdź poprawność wpisywanych danych: loginu i hasła. Loginem jest adres e-mail, podany podczas rejestracji w serwisie eduranga.pl lub w innym serwisie, który obejmuje konto WSiP.
Jeśli w dalszym ciągu masz problem z logowaniem, skontaktuj się z nami. Pomożemy.

Materiały WSiP

wyszukiwarka materialow klub nauczyciela

Jak mam korzystać z wyszukiwarki?

Wyszukiwarka pozwoli Ci szybciej znaleźć to, czego szukasz. Jeśli chcesz z niej skorzystać, wykonaj następujące kroki:

  1. Zaloguj się w Klubie Nauczyciela, wybierz w zakładkę Biblioteka, a następnie Klub Nauczyciela.
  2. W polu wyszukiwania wpisz, czego szukasz – może to być jedno lub kilka słów np. Hamlet lub scenariusz lekcji Hamlet i kliknij Enter.
  3. Odnalezione materiały zostaną uporządkowane w sekcjach Najlepiej dopasowane wyniki oraz Pozostałe wyniki.

Dodatkowo dzięki filtrom szybciej znajdziesz poszukiwany materiał. Wybierz cykl, klasę, grupę, zawód lub część oraz kategorię np. scenariusze lekcji i przeglądaj lepiej dopasowane wyniki.

materialy klub nauczyciela wsip

Jakie typy materiałów są w Klubie?

Większość materiałów w Klubie Nauczyciela oznaczonych jest kłódką. Oznacza to, że mogą je pobierać tylko zweryfikowani nauczyciele uczący z podręczników WSiP. Drugi typ materiałów to zasoby otwarte, czyli dostępne dla wszystkich użytkowników Klubu Nauczyciela.

komunikat o pobieraniu materialow klub nauczyciela

Kto może pobierać materiały?

Możliwość pobierania materiałów oznaczonych kłódką mają zweryfikowani nauczyciele z nadanymi uprawnieniami. Aby dołączyć do EDURANGI i uzyskać możliwość korzystania z zasobów Klubu Nauczyciela, zarejestruj się i uzupełnij informacje o podręcznikach, z których uczysz.

pobieranie materiałow screen

Czy pliki mogę pobierać wielokrotnie?

Tak, plik możesz pobierać tyle razy, ile potrzebujesz. Zawsze robisz to w ten sam sposób: logujesz się, wchodzisz do Klubu Nauczyciela i przy właściwym materiale klikasz Pobierz.

oswiadczenie dla nauczycieli dostep do edurangi

Jak uzyskać dostęp do innych przedmiotów?

Jeśli posiadasz już Konto WSiP i w roku szkolnym 2023/2024 będziesz uczył z podręczników WSiP nowego przedmiotu lub dotychczasowego przedmiotu, ale w nowym segmencie edukacyjnym, lub nowej szkole to prosimy Cię o wypełnienie poniższego oświadczenia, abyśmy mogli dać Ci dostęp do zasobów w Klubie Nauczyciela. Uzupełnione oświadczenie odeślij na adres: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Dział Baz Danych, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa lub w postaci skanu na adres mailowy: oswiadczenie@wsip.com.pl.


Pobierz oświadczenie na rok szkolny 2023/2024 >>

Profil nauczyciela

widok twojego konta

Jak mogę zmienić hasło?

Jeśli chcesz zmienić obecne hasło, zaloguj się, wejdź na swój profil w serwisie eduranga.pl i kliknij przycisk Konto WSiP. System przekieruje Cię do strony z pełnym profilem użytkownika, na której możesz wprowadzić nowe hasło. Pamiętaj, że zmiana hasła w serwisie eduranga.pl, oznacza jednocześnie jego zmianę w innych serwisach WSiP, mających wspólny profil użytkownika.

telecentrum wsip

Jak mogę edytować swój profil i usunąć konto?

W celu edycji swojego profilu i usunięcia konta prosimy o kontakt z infolinią pod numerem (+48) 801 220 555 lub (+48) 22 422 30 01.

Rozwiązywanie problemów

telecentrum pani przy komputerze

Jak zgłosić błąd w serwisie lub materiale?

Jeśli zauważysz błąd w materiale umieszczonym w Klubie Nauczyciela albo masz jakąkolwiek uwagę merytoryczną, prosimy o napisanie do nas na adres kontakt@eduranga.pl.
Wszystkie błędy szybko poprawimy.

pomoc obsługa klienta

Co jeśli widzę informację o braku dostępu?

Jeśli przy próbie pobrania materiału pojawia się informacja o braku dostępu upewnij się, że plik, który próbujesz pobrać dotyczy nauczanego przez Ciebie przedmiotu i że ta informacja została nam przekazana w trakcie rejestracji. Jeśli wszystko się zgadza, a problem nadal występuje, skontaktuj się z nami: pomoc@eduranga.pl.

wsparcie eduranga wsip

Co zrobić, jeśli w moim profilu widzę błąd?

Jeśli widzisz błąd w danych osobowych lub w przedmiotach, do których masz dostęp, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem (+48) 801 220 555 lub (+48) 22 36 83 801.

Nauczycielka wskazująca palcem
Bądź na bieżąco!

Chcesz wiedzieć więcej?

Podając adres e-mail, wyrażasz zgodę na otrzymywanie od WSiP informacji handlowych dotyczących produktów i usług WSiP przekazywanych za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz tzw. automatycznych systemów wywołujących, drogą elektroniczną na podany adres e-mail.

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555